Nu kan medlemmar anmäla sig till föreningens lunch i samband med KOMMEK. Klicka på knappen ovan med text ANMÄLAN eller via länken nedan.

Som meddelats i tidigare kommer Kommundirektörsföreningen för fjärde gången att genomföra ett luncharrangemang på KOMMEK. Arrangemanget genomförs tillsammans med KOMMEK den 14/8 i anslutning till invigningen, cirka kl 12.00–13.00.

Temat för dagen är ”Kommunernas betydelse för välfärden”

Vi kommer att erbjuda en inspirerande mötesplats för kollegialt nätverkande med möjlighet för samtal kring högaktuella omvärldsförändringar som påverkar vår sektor framåt vad gäller demokrati, välfärd och samhällsutveckling. Civilminister Erik Slottner inleder med ett anförande, medverkar gör även Anders Henriksson, ordförande, Sveriges Kommuner och Regioner.

Observera att inbjudan enbart avser lunchen och att du för deltagande på KOMMEK behöver en separat biljett. Du anmäler dig till lunchen på länken nedan och blir då uppsatt på en gästlista, någon biljett skickas inte ut. Anmäl dig senast den 31 maj, antalet deltagare är högst 25. Först till kvarn gäller.

Kommundirektörsföreningens styrelse hälsar dig varmt välkommen till en lunch med energifyllda samtal och kollegialt lärande!

Väl mött i Malmö!

Johan Fritz

Dokumentarkiv

Just nu finns det inte några dokument